Tijdens een bezoek aan onze website of terwijl u shopt kunt u mogelijks enkele vragen hebben. We hebben getracht om vooraf al enkele antwoorden te formuleren.
Indien u nog steeds een vraag heeft, aarzel niet om ons een seintje te sturen via onze contactpagina.

Zijn de prijzen vermeld op de website inclusief of exclusief BTW?

De webshop van  Smaak van Waas cvba richt zich zowel naar particulieren en zakelijke klanten.
Komt u een eerste keer op deze webshop of bent u particulier, dan zijn de prijzen die u te zien krijgt inclusief btw.
Bent u een B2B-klant en wenst u te bestellen, dan dient u zich eerst te registeren. Wanneer u ingelogd bent krijgt u de prijzen exclusief btw te zien.
Registreren kan via deze link.

Kan ik vanuit het buitenland of andere regio dan het Waasland een bestelling doen?

Producten die besteld worden via de webshop worden enkel in de regio Waasland geleverd.
Woont u in een andere regio of het buitenland, dan kunt u mogelijks producten afhalen bij een van onze verkooppunten die gelegen zijn in het Waasland.
Er is voorlopig geen belevering voorzien buiten de regio Waasland.

Moet ik verzendingskosten betalen?

U hoeft geen aparte verzendingskosten te betalen.  Kosten aan de levering en bijhorende administratie zitten reeds inclusief in de prijzen die u ziet op de webshop.

Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?

De webshop van Smaak van Waas cvba is er zowel voor particulieren als zakelijke klanten.
Om de rendabiliteit en de efficiëntie te kunnen waarborgen is er een minimumbedrag vereist voor thuisbelevering.
Particulieren kunnen op de webshop hun bestelling plaatsen waarna ze deze kunnen afhalen bij een verkooppunt in de buurt. Volgens de vereiste FAVV-voorschriften wordt de bestelling bewaard op het afhaalpunt. De bestelling zal tevens beschikbaar zijn daags na de leverdag (eveneens de dinsdag), afhalen door de klant kan volgens de openingsuren van het afhaalpunt.
Ter plekke hoeft u niets meer te betalen, dit gebeurde reeds op de webshop.
Voor een afhaalpunt in uw buurt, neem een kijkje naar het overzicht.
Extra: wanneer een particulier een bestelling plaats van minstens 100 euro is er een aan huis belevering mogelijk.
Eenzelfde regeling is voorzien voor zakelijke klanten. Een bestelling is af te halen bij een verkooppunt in de buurt. Wanneer een zakelijke klant eveneens en bestelling van minstens 100 euro doet, is er een aan huis belevering.

Hoe kan ik betalen op jullie website?

We bieden de meest courante manieren aan van betalen.

Wat is jullie retourbeleid?

Smaak van Waas volgt hierin de wettelijke voorschriften die stipuleren dat een klant vanaf het moment van de aankoop 14 dagen bedenktijd heeft. Wanneer een klant ons tijdens deze 14 dagen schriftelijk of per e-mail meldt dat hij het product wenst te retourneren, dan is dat perfect mogelijk. Om de aanvraag in te dienen vragen we het officiële formulier te gebruiken dat de FOD Economie (naar Europees model) aanbiedt. De kosten om het product te retourneren zijn ten laste van de klant. Smaak van Waas cvba betaalt zowel de aankoopsom als de initiële verzendkosten terug binnen de 14 dagen nadat wij het pakket terugontvangen. Het retourbeleid is alleen van toepassing voor producten die nog niet geopend, gebruikt en in ons geval geproefd zijn.
Wanneer de specifieke klacht afkomstig is van een bepaalde producent zal Smaak van Waas deze producent contacteren en het probleem voorleggen. De producent neemt desgevallend rechtstreeks contact op met de klant.
Neem een kijkje naar de algemene voorwaarden van Smaak van Waas cvba voor aanvullende info.